pirmdiena, 2010. gada 22. marts

Lietas par kurām nedrīkst aizmirst

Esmu jau nosūtījusi projektu "Krampīša" ģimenei. Jau tās pašās dienas vakarā saņēmu priecīgu vēstuli ar jautājumiem un komentāriem. Esmu ar savu dizainu trāpījusi gandrīz par 100 procentiem. Sīkāk apspriedām plauktu veidu, jo esmu zīmējusi individuāli izgatavojamas mēbelītes. Noteikti vajag iespēju atvērt dušas sieniņu, lai varētu ieliet spainī ūdeni mazgāšanai, vajag noflīzēt arī palodzi. Kopīgi ar celtnieku dodamies izrunāt visas tehniskās lietas. Lai varētu sākt remontu būs nepieciešams noslēgt ūdensvadu un apkuri uz to brīdi, kad vienos klāt jauno santehniku. Celtnieks solījās visu sagatavot tā, lai vienā dienā varētu to izdarīt un pēc iespējas mazāk traucētu kaimiņus. Tā kā ieeja dzīvoklī ir pašaura saimniekiem būs daļēji jānojauc sienas skapis, lai vannu varētu iegrozīt pa durvīm. Mēs katru reizi, kad nopērkam jaunas mēbeles tā darām, smejas saimniece. Jāsāk būs ar vecā apmetuma un flīžu nokalšanu, tad varēs pārvilkt trubas un ierīkot elektrības rozetes un slēdžus, kur vajag. Esmu izvēlējusies spoguli ar gaismu. Rozetes būs virs virsmas, lai varētu ērti ieslēgt matu fēnu vai bārdas skujamo. Celtnieks ierosina boileri novietot virs vannas, tam arī nepieciešams pievilkt rozeti. Silto grīdu vajadzēs ieslēgt, to slēdzi liksim zem citām rozetēm 30 cm no grīdas. Veļasmašīnas rozeti skapītī zem izlietnes. Lampiņas būs ar ūdens aizsardzību, griestos iebūvētas, paredzētas mitrām telpām. Jāsazvana elektrības firma un logu firma, jo logs arī būs jāmaina. Rīt dosimies pie santehnikas pārdevējiem, lai saskaņotu piegādes un termiņus.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Par mani

Mans fotoattēls
Dizainere, manu firmu sauc "Plāns B interjers" izstrādāju interjera dizaina projektus www.plansb.lv

Sekotāji