otrdiena, 2010. gada 9. marts

Vannasistabas uzvarētājs - misters Krampītis

Kas tas tāds? Lasiet žurnāla "Mūsmājas" aprīļa numurā!
Tas ir žurnāla 'Mūsmāju' konkursa uzvarētājs!

Mēs sēdējām viesistabā un malkojām upeņu vīnu, ko vectēvs pats bija taisījis un runājām par ģimenes paradumiem izmantojot vannas istabu. Esmu ievērojusi, ka cilvēki dalās „vannistos” un „dušistos”, ja tā var izteikties. Viena daļa, ieskaitot mani, vannu uzskata par lielisku relaksācijas vietu, kur atbrīvoties no dienas stresa un atpūsties pēc garās darba dienas. Nav mazsvarīgs arī tāds aspekts, ka vannā ejot nav obligāti jāmazgā mati, kas pēc tam ilgi jāžāvē un jāveido, ja ir gari. Otra daļa cilvēku par labāku atzīst duškabīni – tā ir neaizvietojama, ja no rīta vēl nejūties pilnībā pamodies, kontrastduša – tas ir tas, kas nepieciešams lai sāktu dienu spirgts un svaigs. Arī Krampīša ģimenē bija abu šo „sugu” pārstāvji. Izlēmām, ka vislabākais risinājums būtu vanna ar dušas sieniņu, tā apmierinātu abu pušu vēlmes.

Kad funkcionālie jautājumi bija izrunāti, noskaidroju Krampīša ģimenes mīļākas krāsas un stilu. Man ir tāds testiņš ar ko nosaku cilvēku gaumi. Kā rāda testa rezultāti, neskatoties uz dažām individuālām atšķirībām, visa ģimene kopumā vēlas gaišu, modernu un dzīvespriecīgos toņos iekārtotu vannas istabu. Krampītis varēs droši doties pensijā un novietoties rāmītī aiz stikla. Lai atrastu īsto risinājumu es mēģinu iejusties pasūtītāju vietā, tas laikam tāpat kā aktieri iejūtas lomā, es iejūtos šajā mājā, iedomājos kā būtu, ja es tur dzīvotu un ko man šajā konkrētajā situācijā gribētos mainīt. Tas saucās - saplūst ar tēlu, vai? Un, kad es to tā ļoti reāli iedomājos, tad man rodas vīzijas kā šī vannasistaba varētu izskatīties. Dzīvespriecīga, silta, gaiša telpa ar lielisku santehniku, nekā lieka, viss ērts un parocīgs, saule spīd caur logu un dušas sieniņu un zīmē savus atspīdumus uz zāles zaļās (vai oranžās) grīdas, vēl neesmu izlēmusi...

Tā tās idejas arī rodas.. Kur es smeļos iedvesmu savām idejām? Sākumā es mēģinu uzķert īsto noskaņu un pēc tam vācu visādus materiālus par šo tēmu – grāmatas, filmas, ceļojumu bildes, dodos virtuālos ceļojumos ar pareizo atslēgas vārdu palīdzību. Kad man ir radusies vizuāla vīzija un es esmu izdomājusi koncepciju, pārējais jau ir tikai idejas realizēšana. Materiālu atlase, meklēju kur vajadzīgās lietas var dabūt, nopirkt, pasūtīt vai izgatavot. Tad noskaidrojas cik mana ideja maksā. Tad cenu vēl jāsaskaņo ar pasūtītāja iespējām. Jāmeklē analogi lētāki varianti. Beigās esam nonākuši pie galarezultāta, kas apmierina abas puses – mani - kā idejas autoru un atbilst pasūtītāja vēlmēm un iespējām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Par mani

Mans fotoattēls
Dizainere, manu firmu sauc "Plāns B interjers" izstrādāju interjera dizaina projektus www.plansb.lv

Sekotāji